
کوچیک که بودم همیشه این شعرو میخوندم
سارا خانوم منم من
تنها بیرون نرم من
پسرا منو می بینن
غش می کنن می میرن



[ شنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۶ ] [ 22:47 ] [ سارا ( بانوی قصه) ][ ]
آغوشی از جنس مرگ...
ما را در سایت آغوشی از جنس مرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 1:16